fredag den 20. januar 2012

Hosta-frøene er sået

Hvor heldig har man lov at være? Forleden dag kom der et brev i vores postkasse. Det var fra Susanne, og indeholdt en flot pose med frø af en Hosta fra hendes egen have. Hun har selv sået et hold frø, se bare her, man kan allerede se, at det er hosta!

Store, flotte frø i en smuk indpakning, og med billede af blomsten på kortet!


De nysåede frø står i vindueskarmen i forgangen, mod syd, og nu venter jeg spændt på at se, om mine bliver lige så vellykkede som Susannes!
Der er tale om ca. 50 cm. høje planter med store, grønne blade - det lyder dejligt frodigt!

Billedet er lånt fra Susannes blog H(e)aven
Susanne har været meget gavmild, der var mange frø i posen fra hende... Jeg har sået en del frø, men der er stadig frø i posen - så jeg tænkte, om et par af jer kunne være interesseret i nogle frø?
Hvis jeg deler op i 2 portioner er der ca. 10 frø til hver, så skriv en kommentar herunder, og de første 2 (af mine faste læsere) som er interesserede får en lille pose frø (ikke så fine poser som Susannes ;-))

4 kommentarer:

  1. held og lykke med frøene, jeg har MANGE selvsående hjemme i haven ;)

    SvarSlet
  2. Hej Line
    Jeg fik en pose magen til din, så jeg har også, hvad jeg skal bruge. Mine er også sået nu, de står i et vindue mod nord.
    Vi håber, at vi snart ser små frølinger :o)

    SvarSlet
  3. Lykke til håber de bliver som moderen!

    SvarSlet
  4. Held og lykke med såningen.
    Jeg synes heller ikke, at jeg mangler frø. Jeg glæder mig til at se udviklingen ;-)

    SvarSlet

Tak for dine ord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...