mandag den 24. december 2012

Glædelig jul

Min hibiscus, som jeg fik af min mormor for 20 år siden, har blomstret få gange. Det har sikkert at gøre med min pasning og klipning af den.
Men meget passende har den lige blomstret med 3 store, smukke blomster - og de havde den dejligste, julerøde farve.


Rigtig glædelig jul
                       og et godt og lykkebringende nytår til alle
                                                                                        ønsker Line
                                                                                                                  

3 kommentarer:

  1. Imponerende at du har haft en hibiscus i 20 år blomster eller ej, en sand gartner. Glædelig jul.

    SvarSlet
  2. Ih hvor er den flot. Godt passet.
    Glædelig jul til dig også.

    SvarSlet
  3. ...og med Claus Dalbys "Vis mig dit drivhus" i julegave er der stof til rigtig mange timers studeren billeder og tænken nye projekter!!

    SvarSlet

Tak for dine ord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...