søndag den 7. august 2016

Haven set gennem Vivis linse



Jeg glæder mig allerede til Havefestival 13. og 14. august, hvor haven igen er åben - for det var en rigtig god oplevelse forrige uge. Der var gæster i haven næsten hele tiden, hver dag, men ikke for mange ad gangen. Kaffemaskinen skal jo også kunne følge med...


Nogen var der længere end andre - og det er vel også meningen at man skal se haven i sit eget tempo.
Sidste dag kom Vivi, som har bloggen Mit grønne univers.
Jeg har mødt Vivi i forskellige andre have-sammenhænge, og hun havde taget kamera med. Mens jeg var optaget af andre havegæster har hun taget en masse dejlige billeder, og lavet et indlæg på sin blog - det kan læses lige her.
Tusind tak for de smukke ord og billeder, Vivi - du har fanget mange spændende vinkler - og så er det jo altid sjovt at se sin have gennem andres linse.

Billederne er lånt af Vivi, efter aftale med hende.

2 kommentarer:

  1. Ja det var et godt indlæg om din have Vivi havde lavet. Det er en flot have, du har. Det er altid hyggeligt med havegæster, og ja nogen er hurtigere end andre til at komme rundt.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Line.
    Skøn skøn STOR have du/I har! Må virkelig være en dejlig oplevelse, at se den igennem en andens linse. Fokus ligger et helt andet sted, end ens eget.
    Hilsen Lotte

    SvarSlet

Tak for dine ord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...