torsdag den 12. juli 2012

Aftenstemning

I går aftes var vejret dejligt og stille, og jeg tog kameraet med ud...


Der er ikke mange farver i den nedre del af haven lige nu - men hækkene holder på formerne. I baggrunden ses driverhuset, hvor det er dejligt at sidde, også på en regnvejrsdag. Dette hus er beregnet til mennesker - tomaterne er i drivhuset.


Drivhuset forsvinder næsten under birketræet. Det ser næsten ud, som om drivhuset har stået der altid - men det er kun 3-4 år gammelt. Dennis byggede en gravearm til traktoren for at kunne grave sokkel til drivhuset. Jorden var helt kompakt så tæt på birken, og af samme grund er der lagt fliser i drivhuset. Vi dyrker i kapillærkasser.


Vi er så heldige af have mange af denne slags store, gamle bøgetræer. Børnenes sansegynge hænger i et langt reb, og det giver et helt anderledes sving på gyngen, end man kan få på et gyngestativ.

5 kommentarer:

  1. Dejligt og fredfyldt ser det ud. Kunne godt tænke mig en tur i den gynge en stille aften, hvor fuglene står for musikken.....
    Savner du også farver i haven lige nu? Jeg tænkte det samme, da jeg gik ude i formiddag. Men der må vel snart dukke nogle flere Georginer op, med de savnede farver.

    SvarSlet
  2. Det ser ud som et dejligt sted at drive den af - med udsigt til så dejlige bede. For selvom det er lidt farveløs lige nu, så er der sikkert masser forskellige løv-strukturer.

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud med formerne i den nedre have. Der er struktur over det, så det med farverne tænker jeg ikke over.

    Du er heldig, at have sådan nogle skønne gamle træer til at hænge gynger i. Værn om dem :-D

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu, at der ser ganske skønt ud. Måske er det de mange nuancer af grønt?
    VH Nina

    SvarSlet
  5. ....og hvilken stemning Line......det ser fantstisk ud hos dig - jeg er meget misundelig på dine store flotte træer der danner tag i haven.

    god sommer

    Knus Dorthe

    SvarSlet

Tak for dine ord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...