tirsdag den 20. december 2011

Forår på vej?

Her i den mørke tid, og i dag endda årets korteste dag, drømmer jeg mig frem til de lysere dage. Låner stakkevis af bøger på biblioteket, pløjer gamle haveblade igennem, og læser mine gode havebøger om og om igen.
Billedernes grønne farver kvikker op - og heldigvis er der også rigtig mange bloggere, som har været flittige med kameraet i sommer, så der er fotomateriale nok til at komme igennem den mørke tid...


Jeg har ikke tendens til vinterdepression, slet ikke. Det giver bare velvære og energi at fordybe sig i "grøn litteratur". Mod på nye projekter... Og med sådan en lille klynge vintergækker, som hønsene har skrabet fri for blade, så kan jeg ikke lade være med at tænke, at foråret er på vej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine ord

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...